Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "Artykuł ma charakter metodologiczny. Dotyczy on jednego z istotnych problemów w międzynarodowych badaniach marketingowych, jakim jest zagadnienie ekwiwalencji \(równoważności\) zjawisk i procesów w różnych kulturach. Brak równoważności na którymkolwiek z etapów utrudnia bądź uniemożliwia prowadzenie badań. Problem ten jest szczególnie widoczny w badaniach w turystyce międzynarodowej, gdzie ma miejsce spotkanie różnych kulturowo społeczności, porozumiewających się wieloma językami i żyjących w odmiennych warunkach. Ta różnorodność kultur stwarza problemy zarówno w sferze metodyki, jak i organizacji badań marketingowych w obszarze turystyki. Celem niniejszego opracowania jest przybliżenie pojęcia ekwiwalencji badań marketingowych oraz wskazanie przykładów braku równoważności w obszarze turystyki międzynarodowej. Przykłady te zostały zaczerpnięte z literatury, z doświadczeń własnych autorki, a także z wywiadów z ekspertami i osobami, które często podróżują"]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji