Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "Badania marketingowe to nie tylko badania podejmowane na rzecz praktyki biznesowej, ale również służące rozwojowi nauki o marketingu. Nawiązując do tego drugiego aspektu badań marketingowych, w niniejszym artykule przedstawiona zostanie metodyka tzw. lejka paradygmatu, która pozwala dokonać systematycznego przeglądu literatury i wskazać stan rozwoju wiedzy w określonej problematyce badawczej. Jako egzemplifikacja posłuży problematyka konsumpcji kolaboratywnej i jej uwarunkowań. Jest to obiecujący i ważny społeczno\- ekonomicznie kierunek badań we współczesnych naukach ekonomicznych, a w marketingu w szczególności. Przeprowadzona analiza wskazuje na to, że ten kierunek badań znajduje się jeszcze we wczesnym stadium rozwoju, co tworzy perspektywy dla kolejnych badań empirycznych i koncepcyjnych"]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji