Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Budowanie przewagi konkurencyjnej i pozycji rynkowej klubu sportowego powinno być oparte na wnikliwej analizie warunków otoczenia, a także rysujących się w nim szans i zagrożeń. Metoda environmental scanning pozwala na pełny monitoring bliższego otoczenia organizacji, budowanie scenariuszy wydarzeń i na tej podstawie podejmowanie decyzji marketingowych. Efektywność jej stosowania jest warunkowana systemowym podejściem do problemu badania rynku sportu i zaangażowaniem przedstawicieli zarządu klubu, którzy mają umiejętności analizowania faktów, wyciągania wniosków i przewidywania trendów rozwoju. Przewaga tej metody nad innym sposobami analizy sytuacji polega na systemowym podejściu, holistycznym ujęciu zagadnienia, koncentrowaniu się na przyszłości i możliwości wprowadzania zmian i udoskonaleń w jej stosowaniu. Słowa kluczowe\: marketing w sporcie, analiza otoczenia klubu sportowego."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information