Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "C.K. Prahalad, twórca globalnej piramidy ekonomicznej, twierdził, że prawdziwym źródłem wzrostu rynku mogą stać się ludzie, wywodzących się z najniższej warstwy społecznej, stanowiące podstawę tej globalnej piramidy \(Bottom of the Pyramid \- BOP\). Prahalad uważał, że 4 miliardy najbiedniejszych dają potencjał, który może zapoczątkować rozwój nowych innowacji technologicznych w produktach i usługach oraz powstanie nowych modeli biznesowych. Wystarczy, że firmy zmienią sposób postrzegania najbiedniejszych rejonów, rozpoznają potrzeby tej grup konsumentów, a następnie zaprojektują od podstaw taki model biznesowy, który pozwoli je jak najlepiej zaspokajać. Jedną z firm działających na całym świecie na rynku BOP, według opisanego wyżej modelu, jest Grupa Danone. Danone rozpoczęła w Polsce akcję \"Mleczny Start\", gdzie zaoferowała odżywcze produkty z nowatorską formułą, której celem było zaspokojenie podstawowych potrzeb najbiedniejszych polskich dzieci. Sukces rynkowy \"Mlecznego Startu\" był możliwy dzięki wdrożeniu nowego modelu biznesowego w oparciu o międzysektorową współpracę Danone Polska, Instytutu Matki i Dziecka \(IMDz\), Biedronki i Lubelli."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information