Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "Celem artykułu jest zaprezentowanie koncepcji antropologii marketingowej, jej potencjału i możliwości wykorzystania w zakresie pogłębiania wiedzy o marketingu. Antropologia marketingowa oznacza zastosowanie podejścia antropologicznego w poznawaniu marketingu. Poznanie owo dotyczy zgłębiania dziedziny marketingowej będącej przedmiotem dociekań naukowych, dydaktyki oraz sfery gospodarowania. Antropologia marketingowa może wiele wnieść do zdefiniowania przedmiotu marketingu i jego tożsamości. Warto podkreślić rolę podejścia antropologicznego w badaniu paradygmatów marketingowych oraz nowych koncepcji marketingu, takich jak marketing relacyjny lub marketing wartości."]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji