Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "Celem opracowania było przybliżenie treści zasady orientacji na klienta w świetle wybranych pozycji literatury, zwrócenie uwagi na błędne opinie wśród producentów o zachowaniu się klienta oraz zaprezentowanie wyników badań zadowolenia klientów w obszarze certyfikacji znormalizowanych systemów zarządzania. Badania i uzyskane wyniki badań były wyrazem słuchania głosu klienta, dowiedzenia się, jak dokonuje wyboru i czego oczekuje od wybranego usługodawcy. Uzyskane wyniki o zadowoleniu klientów zostały wykorzystane dla doskonalenia działalności badanej jednostki w ramach zasady ciągłego doskonalenia. Zasada orientacji na klienta uruchomiła potencjał zasady ciągłego doskonalenia."]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji