Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "Dysponując zbiorem danych o dokonanych transakcjach i cechach demograficznych klientów, można wykorzystać scoring marketingowy w akcjach skierowanych na wspieranie sprzedaży. Stosowane w nim metody dyskryminacji napotykają często problem niezbilansowania próby uczącej oraz zbędnej informacji w postaci zmiennych, które nie mają związku z zakupem produktu. W artykule analizowany jest rynek ubezpieczeń, gdzie do scoringu wykorzystana będzie metoda ważonych k najbliższych sąsiadów oraz wielowymiarowe kryteria doboru zmiennych. Selekcja zmiennych znacząco wpłynęła na zwiększenie liczby poprawnie zidentyfikowanych potencjalnych nabywców polisy"]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji