Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "Podstawą działania serwisów społecznościowych \(np. Facebook, LinkedIn\) jest współtworzenie i współdzielenie przez użytkowników treści \(tekst, zdjęcia, wideo itd.\). Użytkownicy serwisów społecznościowych to grupa prosumentów, która wspólnie konsumuje zamieszczane w serwisach społecznościowych treści. Istotnym zagadnieniem jest więc poszukiwanie czynników wpływających na motywację konsumentów do korzystania z serwisów społecznościowych. Na podstawie analizy literatury przedmiotu zidentyfikowano potrzeby zaspokajane przez konsumentów korzystających z serwisów społecznościowych. Wskazano na potrzebę rozszerzenia klasyfikacji potrzeb korzystania i gratyfikacji mediów D. McQuaila w serwisach społecznościowych o dwie potrzeby\: ekspresji tożsamości oraz współtworzenia i współdzielenia treści. Obie zidentyfikowane potrzeby stanowią ważne elementy w procesie prosumpcji treści w serwisach społecznościowych"]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji