Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Polski rynek pośrednictwa sprzedaży i organizacji turystyki rozwija się bardzo dynamicznie. Rosnące z roku na rok wymagania klientów, zwiększająca się konkurencja na rynku usług turystycznych wymuszają zmiany strategii przedsiębiorstw, wdrażanie nowych metod zarządzania i ukierunkowania działań na budowanie relacji z klientem. Zapewnienie klientowi wysokiego standardu obsługi, indywidualnego podejścia to obecnie jedyna szansa na bycie konkurencyjnym na rynku. Wdrożenie rozwiązania klasy CRM pozwala nie tylko na przepływ informacji na płaszczyźnie biuro\-klient, ale również na budowanie więzi. W małych firmach zespół posiada wiedzę na temat klientów, ich preferencji i wcześniejszych wyborów, wiele trudu wkłada w budowanie relacji z każdym klientem. Dla dużych biur podróży, które mają szerokie kanały dystrybucji ofert, rozwiązaniem mogą być systemy CRM, które, dopasowane do specyfiki usług turystycznych, stanowią doskonałe narzędzie zarządzania firmą."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information