Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Postępująca liberalizacja i globalizacja gospodarki \(prowadząca do wzrostu podaży i znoszenia barier ograniczających działalność konkurencji\) wzmaga znaczenie umiejętności wykrywania zmian w potrzebach klienta i szybkiego na nie reagowania. Zmiany te powinny skłaniać organizacje do poszukiwania własnego kształtu zarządzania relacjami z klientami. Zorganizowanie odpowiednich przepływów informacji, a przede wszystkim uświadomienie sobie wagi znaczenia faktu posiadania takiej wiedzy, jest jednym z ważniejszych wyzwań, jakie stoją przed firmami działającymi w gospodarce rynkowej. Wiedza ta pozwala organizacji na zwiększenie swojej zdolności adaptacyjnej, optymalne wykorzystanie budżetów marketingowych, a w konsekwencji – wzrost przychodów. W dobie hiperkonkurencji szczególnego znaczenia nabiera umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych i długoterminowych relacji z klientami."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information