Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "Program i audytorium to podstawowe instrumentarium konkurencji bezpośredniej na rynku telewizyjnym. Obecnie jest obserwowana fragmentacja popytu na ofertę programową stacji telewizyjnych, ciągły przepływ widzów pomiędzy różnymi audycjami, kanałami i mediami. W warunkach wzrastającej konkurencji nadawcy uważnie śledzą zmiany w stylu odbioru społecznego treści telewizyjnych, aby dotrzeć do jak najliczniejszej widowni, a równocześnie poszukują kreatywnych rozwiązań w zakresie tworzenia i upowszechniania treści. Dlatego m.in. oferują dostępność do programu na innych urządzeniach niż tradycyjny odbiornik telewizyjny. Współczesny widz coraz częściej korzysta z kilku urządzeń równocześnie, a odbiór jest przesunięty w czasie w stosunku do nadawania. W artykule przedstawiono ofertę programową i widownię głównych nadawców telewizyjnych na polskim rynku, zdefiniowano podstawowe obszary konkurencji i jej uwarunkowania. W analizie wykorzystano źródła wtórne, głównie dane stacji i wyniki badań telemetrycznych z lat 2013\-2017. Zastosowano metodę analizy porównawczej, a jej wyniki przedstawiono w formie graficznej i opisowej"]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji