Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Przedmiotem niniejszego rozdziału jest próba zwrócenia uwagi na jednostronność dotychczasowego podejścia do marketingu – jedynie z perspektywy podażowej strony rynku, a więc przedsiębiorcy lub innego typu oferenta. Tymczasem, z istoty rzeczy, wymiana rynkowa wymaga udziału dwóch stron. Jest to dostrzegane w obszarze tzw. marketingu przemysłowego \(B2B\), natomiast w obszarze marketingu dóbr konsumpcyjnych \(B2C\) występuje luka badawcza, polegająca na zaniedbywaniu badania zachowań przedsiębiorców z perspektywy konsumenta i budowania na tej podstawie pozytywnych podstaw racjonalizacji konsumpcji i zachowań konsumentów jako uczestników rynku, a więc – marketingu konsumenta."]

Number of results: 1

Items per page:

Niestrój, Roman E. Sobocińska, Magdalena. Redakcja

2023
rozdział

This page uses 'cookies'. More information