Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Przedsiębiorstwa wchodzą w relacje z partnerami zagranicznymi poprzez formułowanie różnych strategii. Niniejsza praca przedstawia model obrazujący trzy główne poziomy, na których definiowane są strategie umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstwa. Autorka przedstawia takie poziomy, jak\: a\) poziom korporacji \- na tym poziomie definiowane są strategie określające główne kierunki działalności przedsiębiorstwa, misję oraz główne cele, b\) poziom strategicznych jednostek biznesu \- strategie określające sposoby wejścia na rynki zagraniczne oraz sposoby utrzymania konkurencyjności na nich, c\) poziom funkcjonalny \- strategie określające sposoby realizacji strategii określonych na poziomach korporacji oraz strategicznych jednostek biznesu na poszczególnych obszarach działalności operacyjnej przedsiębiorstw, takich jak m.in.\: marketing, zakupy czy kadry. Należy podkreślić konieczność zależności i jednego kierunku strategii definiowanych na różnych poziomach."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information