Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych wprowadziła pojęcie kontroli zarządczej oraz określiła zadania i obowiązki kierujących jednostkami sektora finansów publicznych \(w tym kierowników jednostek samorządu terytorialnego\), wynikające z konieczności jej wdrożenia. Ratio legis ustanowienia kontroli zarządczej to przedefiniowanie modelu zarządzania samorządową gospodarką finansową i ukierunkowanie jej na osiąganie celów oraz realizację zadań stojących współcześnie przed samorządem terytorialnym w Polsce. Prawidłowo wdrożone procedury kontroli zarządczej stwarzają możliwość poprawy efektywności gospodarowania środkami publicznymi jednostek samorządu terytorialnego \(j.s.t.\), zwłaszcza w zakresie zwiększenia skuteczności realizacji zadań, na które zostały one przeznaczone."]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji