Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "W artykule na tle ogólnych rozważań dotyczących procesu doskonalenia organizacji przedstawiono istotę transformacji w podejściu do klienta. Przyjęto, że w lepszym rozpoznaniu roli klienta w procesie ciągłego doskonaleni należy skoncentrować się na próbach odpowiedzi m.in. na następując pytania\: kim jest klient, z jakiego segmentu rynku pochodzi, co myśli i czuje klient oraz jakie są jego potrzeby, jak potrzeby klienta są zaspokajane, czy i jak budowane są trwałe więzi z klientami w celu ich pozyskiwania i utrzymania lojalności, jakie są tendencje w rozszerzaniu kategorii \"klient\", jak wpływa na relacje z klienta marketing manipulacyjny, na czym polega lojalność i wiarygodność organizacji wobec klienta. Sposoby odpowiedzi na te ważne pytania mogą wyznaczać początek i rozwój organizacji lub jej degradację i koniec działalności."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information