Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "W artykule zaprezentowano metodę decyzyjną służącą podejmowaniu współpracy z klientem, a ściślej dotyczącą wyboru klienta lub grupy klientów z punktu widzenia określonych kryteriów.Wybór klienta powinien zatem być dokonywany świadomie przez osoby zajmujące się utrzymywaniem relacji z klientami na podstawie obiektywnych kryteriów. Taka ocena przyczynia się więc do lepszego poznania wymagań klienta i dostosowania się do nich, weryfikacji historii współpracy i benchmarkingu z podobnym nabywcą, a przez to minimalizowania ryzyka współpracy z klientem. Przedstawiony w opracowaniu sposób wyboru najbardziej cennego klienta, na bazie metody AHP \(Analytic Hierarchy Process\), stanowi propozycję wielokryterialnej oceny podjęcia współpracy z najbardziej pożądanym klientem."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information