Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "W czasach, kiedy dalekie podróże stały się ogólnodostępne, a na rynku wciąż rośnie popyt na usługi uzupełniające, hotele wykształciły nowe stanowisko pracy, jakim jest guest relations. Celem pracy jest ukazanie specyfiki tego zawodu, jego roli w obsłudze ruchu turystycznego oraz wpływu na jakość usług świadczonych w hotelach. Słuszność wyboru zagadnienia potwierdza dotychczasowy brak publikacji oraz badań naukowych na ten temat. Zebrane informacje wskazują, iż istnieją dwa główne czynniki determinujące zapotrzebowanie na tego typu pracowników. Pierwszy z nich to działania hotelu mające na celu dotarcie do każdego gościa, przełamanie bariery językowej oraz dbanie o jego dobre samopoczucie. Drugim jest chęć podniesienia rangi obiektu i kreowanie jego elitarnego wizerunku. Działania te świadczą o zmianie kierunku rozwoju turystyki z masowej na indywidualną, a także o coraz większym znaczeniu turystyki luksusowej"]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji