Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "Wirtualizacja życia społecznego wyraża się we wzroście liczby internautów oraz w rosnącym wymiarze czasu poświęcanego na Internet. Zmiany te wpływają na rynek badań marketingowych. Środowisko Internetu i społeczności internetowych stwarza nowe warunki realizacji jakościowych oraz ilościowych badań marketingowych. Rozwój społeczności internetowych sprawia, iż zwiększa się znaczenie docierania do „słabych sygnałów” rynkowych i monitoringu sieci oraz analizy treści wypowiedzi i materiałów wizualnych tworzonych przez internautów. Kolejną zmianą w obszarze badań marketingowych jest tworzenie w celach badawczych nowych społeczności internetowych oraz wzbogacanie badań respondentów o informacje pozyskane z badań interakcji zachodzących między respondentami"]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji