Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Współcześni konsumenci oczekują od firm komunikacji stanowiącej odpowiedź na ich oczekiwania w czasie rzeczywistym. W związku z rozwojem technologii cyfrowych jest to możliwe jedynie przy zastosowaniu metod badań w czasie rzeczywistym, diagnozujących potrzeby i zachowania konsumenckie, zarówno w odniesieniu do procesu kupowego, jak i całego procesu funkcjonowania relacji konsument – firma. Celem artykułu jest określenie potencjału badań marketingowych w czasie rzeczywistym na rynku B2C, stanowiących warunek oraz zarazem konsekwencję stosowania marketingu w środowisku omnichannel. Artykuł ma charakter teoretyczny i bazuje na źródłach wtórnych. W jego strukturze podjęto próbę zaprezentowania środowiska omnikanałowego oraz przedstawiono wybrane technologie umożliwiające realizację badań w sektorze B2C w czasie rzeczywistym"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information