Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Zarządzanie różnorodnością jest koncepcją, która zakłada akceptację i wykorzystywanie różnic między pracownikami, aby osiągnąć przewagę konkurencyjną. Cel badań, jak również niniejszego artykułu, stanowi rozpoznanie praktyk z zakresu zarządzania różnorodnością w szkole podstawowej, ze wskazaniem możliwych szans i zagrożeń związanych z tym procesem. Zastosowane metody badań to analiza literatury przedmiotu, wywiad oraz sondaż diagnostyczny, przy czym studium przypadku stanowi główną metodę badań empirycznych. Z analizy obiektu badań – szkoły podstawowej – wyniknęło, że choć placówka nie ma i nie planuje tworzyć pisemnej strategii zarządzania różnorodnością, to w podejściu do zarządzania, w stosowanych praktykach można odnaleźć przejawy szacunku i troski o różnorodność."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information