Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Artykuł ma na celu identyfikację czynników wpływających na skłonność do zapłacenia wyższej ceny za ekologiczne produkty żywnościowe w porównaniu z produktami konwencjonalnymi. Badania ankietowe typu CAWI przeprowadzono na próbie 1000 dorosłych mieszkańców Polski. Struktura próby była zbliżona do populacji generalnej pod względem wieku, płci, wykształcenia i wielkości miasta zamieszkania. W modelu regresji wielorakiej skłonność do płacenia wyższej ceny za ekologiczne produkty żywnościowe wzrasta wraz z\: 1\) wielkością gospodarstwa domowego\; 2\) przekonaniem o wyższej jakości produktów ekologicznych\; 3\) akceptowaniem wyższej ceny produktów ekologicznych\; 4\) kierowaniem się oznaczeniami jakości\; 5\) przywiązywaniem wagi do wspólnotowości produktów ekologicznych\; 6\) dokonywaniem zakupów żywności ekologicznej przez Internet\; 7\) etnocentryzmem regionalnym na rynku żywności ekologicznej\; 8\) częstością zakupu ekologicznych produktów żywnościowych za granicą. Maleje natomiast ze wzrostem znaczenia ceny jako atrybutu produktów żywnościowych"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information