Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem artykułu jest opisanie, w jaki sposób analitycy rynku kapitałowego komunikują się z inwestorami w swoich raportach. Autorzy zastosowali metody analizy danych jakościowych w celu zidentyfikowania i skwantyfikowania metod komunikacji w próbie 80 raportów dotyczących spółek KGHM Polska Miedź SA, Orange Polska SA i Lubelski Węgiel Bogdanka SA w latach 2010\-2015. Badanie pozwoliło na zweryfikowanie hipotez dotyczących zróżnicowania metod komunikacji stosowanych w raportach uzasadniających rekomendacje\: „kupuj”, „trzymaj” i „sprzedaj”. Raporty typu „kupuj” są silnie pozytywne, podczas gdy raporty typu „sprzedaj” zawierają więcej wyjaśnień i korzystają z bardziej złożonego języka. Raporty typu „trzymaj” pozwalają analitykom prezentować osobiste opinie i komunikować niepewność"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information