Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem artykułu jest próba zdefiniowania roli zarządzania wiedzą i komunikacją w relacji klient−dostawca, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu outsourcingu wiedzy IT. Ponadto dokonano weryfikacji następujących hipotez\: \(a\) w klasycznej umowie outsourcingowej nie występuje transfer wiedzy kluczowej \(nie jest to celem projektu outsourcingu\)\; \(b\) outsourcing usług IT powinien być uzupełniony o transfer wiedzy kluczowej w obu kierunkach\: od klienta do sprzedawcy i od sprzedawcy do klienta\; \(c\) outsourcing oparty o transfer wiedzy kluczowej jest bardzo ważnym instrumentem dla tworzenia i rozwoju działalności organizacji wirtualnej opartej na wiedzy. Wynikiem podjętych rozważań będzie prezentacja modeli transferu informacji i wiedzy w relacjach outsourcingowych. Zostaną pokazane potencjalne obszary zastosowań outsourcingu IT, outsourcing wiedzy IT oraz korzyści wynikające z takich projektów w kontekście zarządzania wiedzą"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information