Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem artykułu jest przedstawienie możliwości wykorzystania jakościowej analizy porównawczej \(Qualitive Comparative Analysis, QCA\) w badaniach nad postawami i zachowaniami konsumentów. Realizując taki cel, w pierwszej kolejności podjęto problem ograniczeń tradycyjnie stosowanych narzędzi analizy danych, zwracając szczególną uwagę na odstępstwa od liniowości związków w badaniach konsumenckich. Następnie przedstawiono istotę QCA jako podejścia badawczego, które wypełnia lukę pomiędzy jakościowymi a ilościowymi metodami badań. W dalszej kolejności zaprezentowano praktyczny przykład wykorzystania QCA w badaniach na temat znaczenia wartości w postawach konsumentów wobec marketingu społecznie zaangażowanego. Przeprowadzona dyskusja teorii oraz przykład empiryczny prowadzą do wniosku, że QCA może pomóc w lepszym zrozumieniu postaw i zachowań konsumentów"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information