Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem artykułu jest ukazanie roli systemów znakowania i certyfikacji w procesie spełnienia wymagań jakościowych klientów zewnętrznych \(gości hotelowych\). Zakresem badań objęto\: znormalizowane i nieznormalizowane systemy zarządzania jakością wdrażane w przedsiębiorstwa hotelarskich oraz systemy znakowania i certyfikacji stosowane przez europejskie i krajowe organizacje branżowe w turystyce. Dowiedziono, że współczesne systemy znakowania i certyfikacji nie tylko ustalają i potwierdzają poziom jakości świadczonych usług, ale również jakości procesów realizacji usługi i jakości systemowego zarządzania. Wykazano, że systemy znakowania i certyfikacji wspierają proces oceny funkcjonowania systemu jakości, definiują zakres wymagań jakościowych, których spełnienia oczekuje klient i potwierdzają stopień spełnienia wymagań."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information