Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem artykułu jest zaprezentowanie możliwości wykorzystania badań marketingowych przez podmioty sektora publicznego na tle ewolucji oraz rozwoju metod i technik badawczych \(w świetle wydatków na poszczególne typy badań\). Sektor publiczny przechodzi różne przeobrażenia, wynikające m.in. ze zmiany roli jego interesanta – petent stał się klientem. Podmioty z tego sektora zaczynają więc doceniać rolę badań celem lepszej komunikacji z odbiorcami. Można zauważyć, że coraz większym zainteresowaniem cieszą się techniki wymagające mniejszego wsparcia w postaci bazy materialnej, np. wywiady indywidualne. Wzrasta także rola badań jakościowych, np. w kreowaniu marki czy badań obsługi klienta. W artykule zatem omówiono wybrane rodzaje badań, które mogą być wykorzystywane na potrzeby wsparcia komunikacji marketingowej tych podmiotów. Zamierzeniem autorek jest bowiem inspiracja do dyskusji w przedstawionej problematyce. W artykule wykorzystano literaturę przedmiotu, analizę porównawczą oraz metodę obserwacji"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information