Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem badań był pomiar efektywności procesów dydaktycznych w uczelniach publicznych w latach 2001\-2006. Próbą objęto 59 uczelni podlegających Ministrowi Nauki i Szkolnictwa Wyższego. W badaniach zastosowano model z jednym efektem \(studenci\) oraz z sześcioma nakładami \(koszty\: zużycia materiałów i energii, usług obcych, płac brutto\; liczba samodzielnych pracowników naukowych\; liczba pozostałych pracowników\). Wyniki badań wskazują, że w latach 2001\-2006 przeciętny współczynnik efektywności CRS wynosił od 55,0 do 68,1%, średni współczynnik efektywności VRS kształtował się na poziomie 71,8\-75,0%, a przeciętny współczynnik efektywności skali mieścił się w przedziale 78,7\-90%. Najwyższe współczynniki efektywności charakteryzowały uniwersytety i wyższe szkoły pedagogiczne, najniższe zaś wyższe szkoły rolnicze."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information