Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem niniejszego artykułu jest porównanie wyników badania związku pomiędzy wzorcem korzystania przez konsumenta z mediów społecznościowych a czynnikami decydującymi o jego zaangażowaniu w komunikację marketingową przedsiębiorstwa, prowadzonego w latach 2013 oraz 2015. W celu uwidocznienia przytaczanych wzorców, w obu grupach badanych przeprowadzona została segmentacja użytkowników wg kryterium stosunku do różnych funkcji i aktywności podejmowanych w obrębie portalu społecznościowego, dla każdego zaś spośród tak wyodrębnionych segmentów wyznaczona została odrębna kombinacja czynników angażujących i zniechęcających do wirtualnej interakcji z przedsiębiorstwem. Umożliwiło to diagnozę potencjalnych zmian w sposobie korzystania z tego typu portali, z drugiej zaś strony ocenę różnic w oczekiwaniach odnośnie do procesów komunikacji marketingowej w nich zachodzących"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information