Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem niniejszej pracy było ukazanie wpływu środków masowego przekazu na zachowania konsumentów w momencie pojawienia się informacji o zagrożeniu. Na podstawie przeprowadzonych badań określono determinanty mające istotny wpływ na prawdopodobieństwo zakupu mięsa w momencie informacji o chemicznym skażeniu mięsa.Wykazano m.in., że na prawdopodobieństwo zakupu mięsa w momencie informacji o zagrożeniu istotny wpływ mają czynniki związane z\: percepcją zagrożeń chemicznych, postrzeganiem ryzyka związanego z konsekwencjami działania zagrożeń chemicznych oraz cechami deskryptywnymi respondentów. Stwierdzono, iż w momencie informacji o zagrożeniu zdecydowana większość konsumentów \(ok. 70%\) nie dokona zakupu produktów mięsnych, natomiast 20% nie zmieni swoich decyzji i będzie kontynuować zakup, wybierając sprawdzone wcześniej marki."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information