Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem opracowania jest ocena procesu współkreowania wartości dla klienta ze względu na znaczenie wybranych grup interesariuszy. W pierwszej części scharakteryzowano proces współkreowania wartości dla klienta, w drugiej zaprezentowano wyniki badań empirycznych przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej 49 osób w zakresie roli wybranych grup interesariuszy w procesie współkreowania wartości dla klienta. Prezentacja wyników obejmuje charakterystykę procesu współkreowania wartości dla klienta w obszarach\: 1\) znaczenia procesu współkreowania wartości dla klienta, 2\) intensywności inter\- akcji przedsiębiorstwa z klientami, 3\) przydatności zasobów klienta, 4\) potencjalnego ryzyka \(zagrożeń lub szans\), 5\) przydatności kanałów komunikacji z klientami oraz 6\) determinant oferty przedsiębiorstwa w świetle znaczenia wybranych grup interesariuszy. Do oceny znaczenia interesariuszy wykorzystano test t dla grup niezależnych. Wyniki wskazują na częstość i obszary występowania różnic w badanym procesie ze względu na rolę interesariuszy"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information