Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem rozdziału jest wyjaśnienie strategii działań w środowisku omnikanałowym oraz możliwości jego wykorzystania w miksie marketingowym. Model SAVE marketingu miks pozwala na uwzględnienie zróżnicowanego charakteru rozwiązań, daje szansę na uchwycenie wielokanałowego dostępu do produktów i ich wartości oraz odzwierciedla potencjał edukacji konsumenckiej. Rozwiązania omnikanałowe są ujmowane w relacji do ścieżki zakupowej i całkowitego doświadczenia klienta, ich projektowanie zaś ułatwia metodyka Design Thinking. Wyzwania dotyczące dostępności rozwiązań obejmują nowe modele dystrybucji, informatyzację, zmianę zachowań klientów czy integrację funkcjonalną w firmie. Elementy te przekładają się na wartość rozwiązania, gdzie poza homogenizacją cen wprowadza się koszty spowodowane zmianą dostawcy, a nowe modele umożliwiają ocenę efektywności uruchamiania showroomów. Konsumpcję rozwiązań omnikanałowych umożliwia edukacja konsumentów w zakresie parametrów rozwiązania, jego użytkowania oraz dostępności. Jej projektowanie koresponduje z projektowaniem punktów styku z marką."]

Number of results: 1

Items per page:

Gregor, Bogdan Gotwald, Beata Sobocińska, Magdalena. Redakcja

2023
rozdział

This page uses 'cookies'. More information