Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Do badania aktywności marketingowej uczestników targów można wykorzystać ankietę audytoryjną oraz wywiad osobisty, które zostały już szczegółowo przedstawione w literaturze naukowej. Inną metodą badania wystawców i zwiedzających, jak dotąd słabo opisaną, jest mystery visitor. Celem artykułu jest zaprezentowanie możliwości wykorzystywania metody „tajemniczy zwiedzający” w kontekście eksplorowania interakcji targowych. Przedstawiono złożoność takich interakcji, jak również istotę samej metody mystery visitor. Egzemplifikacji dokonano na podstawie obserwacji przeprowadzonej podczas największych na świecie targów branży nieruchomości handlowych – MAPIC, organizowanych w Cannes. Odniesiono się także do wywiadu swobodnego jako komplementarnej wobec mystery visitor, metody pogłębionego badania interakcji targowych. W tym przypadku przywołano wyniki badań pozyskane podczas SCF – największego w Polsce wydarzenia wystawienniczego branży nieruchomości handlowych, odbywającego się w Warszawie"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information