Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Jednym z elementów badań marketingowych jest pomiar preferencji konsumentów, który może być realizowany m.in. z wykorzystaniem metody Maximum Difference Scaling. Metoda ta oprogramowana została m.in. w komercyjnych pakietach MaxDiff \(Best\- \-Worst Scaling\) firmy Sawtooth Software oraz w postaci modułu Latent GOLD Choice \(Statistical Innovations\). Jako odpowiedź na ww. oprogramowanie celem artykułu jest prezentacja autorskiego pakietu MaxDiff dla programu R, który w zakresie analizy statystycznej i ekonometrycznej należy do najważniejszych programów niekomercyjnych oferowanych na zasadach licencji GNU GPL \(„oprogramowania wolnego i otwartego”\), a więc bezpłatnego i z dostępem do kodu źródłowego. W artykule zaprezentowane zostały funkcje pakietu MaxDiff oraz przykład zastosowania w badaniach marketingowych w celu pomiaru i analizy preferencji konsumentów."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information