Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Kryzys gospodarczy zmusił większość polskich przedsiębiorstw do dramatycznej walki o przetrwanie i utrzymanie swojej pozycji rynkowej. Strategie kryzysowe przyjmowane na czas recesji polegały przeważnie na znaczącym ograniczaniu kosztów, poprzez zwolnienia pracowników, obniżki płac, redukcję wydatków na promocję rynkową oraz szkolenia. Tego typu działania mają jednak niekorzystny wpływ na reputację firmy, naruszają bowiem trzy podstawowe determinanty decydujące o dobrym wizerunku\: postrzeganie oferty rynkowej, środowisko pracy oraz inicjatywy społeczne. W artykule przeanalizowano wymienione obszary pod kątem ich wpływu na proces tworzenia się reputacji przedsiębiorstwa, wskazano podstawowe zagrożenia dla wizerunku wynikające z działań antykryzysowych podejmowanych przez firmy w tych właśnie obszarach oraz zaproponowano alternatywne strategie, pozwalające minimalizować ich destrukcyjne skutki dla reputacji firmy."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information