Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Najważniejszym kryterium oceny jakości pomiaru w badaniach marketingowych jest trafność. W badaniach o charakterze międzynarodowym \(międzykulturowym\) kategoria trafności obejmuje również kwestię ekwiwalencji wskaźników w różnych kontekstach społeczno\-kulturowych. Zachowanie ekwiwalencji na etapie projektowania badania \(płaszczyzna interpretacyjna ekwiwalencji\) nie gwarantuje uzyskania porównywalnych wyników. Ekwiwalencję należy sprawdzić na płaszczyźnie pomiaru \(empirycznej\) za pomocą metod analizy statystycznej. Celem artykułu jest określenie poziomu ekwiwalencji modelu pomiarowego postaw konsumentów wobec zakupów online w siedmiu krajach Europy. Postawiono hipotezę, która zakłada istnienie najniższego poziomu ekwiwalencji dla wszystkich badanych krajów. Na podstawie wyników analiz statystycznych hipotezę odrzucono. Najniższy poziom ekwiwalencji uzyskano dla sześciu z siedmiu krajów, a ekwiwalencję częściową jedynie dla dwóch krajów"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information