Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Nowe koncepcje i trendy rynkowe, takie jak big data, marketing automation czy wzrost znaczenia komunikacji cyfrowej, mediów społecznościowych oraz wykorzystania nowoczesnych technologii sprawiają, że rośnie rola analityki marketingowej i pomiaru działań marketingowych. Pomiar ten rozumiany jest jako zdolność mierzenia działań i oceny ich efektów w celu podnoszenia skuteczności i efektywności prowadzonych aktywności rynkowych. Na bazie literatury przedmiotu artykuł podejmuje próbę wpisania się w dyskusję nad obszarami i procesem pomiaru marketingu. W oparciu o klasyczne hierarchiczne podejście do struktury organizacyjnej wskazano na poziomy i obszary pomiaru marketingu w wymiarze zarządu, strategicznych jednostek biznesowych oraz działań operacyjnych. Zdefiniowano także cztery kluczowe etapy procesu pomiaru – budowa mapy strategii, identyfikacja celów, kluczowych czynników sukcesu, KPI, systemów i wskaźników pomiaru oraz dashboardów marketingowych"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information