Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Podejmowanie decyzji rynkowych przez menedżerów na podstawie nieefektywnych i mało skutecznych badań marketingowych może zagrażać bezpieczeństwu firmy. Minimalizacja tego ryzyka jest możliwa przez dobór właściwych modeli analitycznych pozwalających firmom zmierzyć poziom efektywności w zakresie wydatków poniesionych na badania marketingowe \(tj. stosunku nakładów przeznaczonych na ten cel do wyników ekonomicznych osiągniętych dzięki tym nakładom\). Autor w pierwszej części artykułu opisuje istotę i główne problemy analizy efektywności badań marketingowych. Z kolei w drugiej części prezentuje uogólniony model pomiaru efektywności badań marketingowych \(tj. nakładów badawczych w firmach względem wyników końcowych\) oraz omawia modele SEM i MRA z perspektywy ich przydatności w analizie efektywności owych badań."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information