Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Pozytywne postawy konsumentów wobec produktów ekologicznych nie przekładają się na zachowania nabywcze. Celem artykułu jest próba identyfikacji źródeł tej rozbieżnościoraz charakterystyka modeli i metod badań marketingowych, które mogą być przydatne w analizie tego zjawiska. Ogólna i fragmentaryczna wiedza konsumentów na temat znakowania, sposobu produkcji, certyfikacji, miejsc zakupu produktów ekologicznych wpływa na nieufność i sceptycyzm wobec ekologicznych deklaracji producentów. W rezultacie prowadzi to do braku akceptacji wyższych cen produktów. Przedstawiono różne teorie i modele do analizy rozbieżności pomiędzy postawami a zachowaniami, m.in. teorię uzasadnionego działania, teorię planowanego zachowania, teorię wzajemnego determinizmu, teorię dysonansupoznawczego, model ABC i model VBN. Wskazano na potrzebę triangulacji metod badań marketingowych w celu uzyskania pogłębionej analizy zachowań konsumentów na rynku produktów ekologicznych"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information