Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Tworzenie wartości dla klienta odbywa się na wielu płaszczyznach działalności przedsiębiorstwa. Jedną z nich jest jakość, która pozwala dostosowywać się do wymagań klientów, utrzymywać dotychczasowych i zdobywać nowych. Wynikiem tych działań ma być postrzeganie produktów lub usług przez klientów jako dających relatywnie wyższą wartość. Celem artykułu jest określenie ważności cech oferty w obszarze jakości dla poszczególnych klientów w oparciu o ocenę dokonaną przez przedstawicieli kierownictwa spółdzielni mleczarskich z województwa świętokrzyskiego. Określono cechy oferty ważne dla poszczególnych grup klientów, tj. konsumentów, przedsiębiorstw – użytkowników \(gastronomii\), hurtowników, sklepów spożywczych detalicznych niezależnych, wielkich i lokalnych sieci handlowych, agentów pośredniczących w handlu żywnością, innych mleczarni oraz pozostałych nabywców. Analiza wyników badań pokazała, że spółdzielnie różnie oceniły ważność cech oferty dla poszczególnych grup klientów"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information