Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Usługi typu car\-sharing zyskują w Polsce na popularności, szczególnie po wejściu na rynek dwóch dużych graczy\: Traficar i Panek. Celem artykułu jest identyfikacja postaw i dominujących motywów korzystania z usługi car\-sharing wśród konsumentów nabywających te usługi na terenie Warszawy. Osiągnięcie celu badawczego było możliwe dzięki realizacji dwuetapowego badania o charakterze eksploracyjnym\: badania jakościowego metodą netnografii przy wykorzystaniu platformy do analizy słów kluczowych w Internecie Brand 24 oraz platformy do analizy profili w mediach społecznościowych Sotrender. Dodatkowo w drugim etapie przeprowadzono badanie metodą ankiety CAWI na celowo dobranej próbie 108 studentów i absolwentów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ustalono, iż z usługi car\-sharing korzystają głównie osoby posiadające samochód prywatny, głównie młodzi mężczyźni, o dobrym i bardzo dobrym statusie materialnym, a głównym motywem korzystania z car\-sharing była ciekawość wypróbowania nowej usługi"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information