Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "W dobie dynamicznych zmian rynkowych wszystkie organizacje niezależnie od rozmiarów i sektorów, w jakich działają, w celu zapewnienia przetrwania na tynku i dalszego rozwoju zmuszone są do efektywnego zarządzania relacjami na płaszczyźnie firma\-klient. Model EPSI stanowi efektywne narzędzie, dzięki któremu firmy mogą cyklicznie i obiektyw\- nie mierzyć skuteczność swoich działań w stosunku do określonej grupy klientów, porównać uzyskiwane wyniki z wynikami firm konkurencyjnych oraz dobrać strategię, która pozwoli na ciągłe usprawnianie działań w obszarze obsługi i relacji z klientami, co w konsekwencji przyczynia się do wzrostu wyników finansowych. Można zatem powiedzieć, że model powinien się stać fundamentem procesu zarządzania relacjami z klientami w każdej nowoczesnej organizacji ze szczególnym uwzględnieniem sektora usług bankowych."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information