Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "W latach 90. przedsiębiorstwa zdały sobie sprawę, że nie są w stanie utrzymać się na rynku bez klientów. To dzięki nabywcom firma ma możliwość egzystencji na rynku. Przedmiotem konkurencji stała się zatem wiedza o kliencie, jego wymaganiach i wreszcie poczucie satysfakcji w czasie współpracy z przedsiębiorstwem. Konsument staje się wiernym nabywcą firmy, jeśli jego oczekiwania zostały w pełni zrealizowane oraz wtedy, kiedy dostarcza mu jedynej w swoim rodzaju niepowtarzalnej wartości. Celem artykułu jest próba okreś\-lenia poziomu satysfakcji klienta po wprowadzeniu przez spółkę miejską MPK w Siedlcach na rynku lokalnym innowacyjnej usługi. Produkt ten ma na celu podniesienie jakości obsługi klienta oraz zwiększenie zadowolenia konsumentów korzystających z usług tego przedsiębiorstwa."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information