Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Współczesna globalna gospodarka wywiera ogromną presję na rozwój i funkcjonowanie przedsiębiorstw, zwłaszcza MŚP. Ewolucja technologiczna ułatwia penetrację rynków, klienci wymagają wyższej jakości za niższą cenę. Pojawia się generacja nowej, bardzo agresywnej konkurencji. Przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu narzucają trendy rozwojowe. A zatem MŚP, aby przetrwać i móc się rozwijać, są niejako zobligowane do zwiększania zasięgu swojej działalności, do internacjonalizacji. Analizowane przedsiębiorstwo działające w sektorze kreatywnym posiada ugruntowaną pozycję na rynku krajowym i aby rozwijać się i zwiększać konkurencyjność, musi podjąć decyzję o internacjonalizacji. Celem artykułu jest \(I\) analiza trendów w zakresie planowania strategii internacjonalizacji przez MŚP na przykładzie rynków krajów skandynawskich oraz \(II\) dokonanie weryfikacji procesu opracowywania strategii internacjonalizacji przez MŚP na bazie studium przypadku"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information