Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Wykorzystanie urządzeń mobilnych do codziennej komunikacji przez młodych ludzi jest w zasadzie powszechne. W centrum zainteresowania Autorek leżą postawy pokolenia Z wobec różnych aspektów m\-komunikacji. W artykule przedstawiono doświadczenia z wykorzystywania wybranych narzędzi badawczych, których celem było zdiagnozowanie stosunku pokolenia Z do komunikacji SMS\-owej oraz zakresu i charakteru używania przez nich SMS\-ów. Dokonano analizy przesłanek niepowodzenia przeprowadzonych badań fokusowych oraz zaprezentowano wypracowaną, autorską metodę dzienniczka, służącą do zilustrowania zasięgu wykorzystywania SMS\-ów przez pokolenie Z. Wyniki sondażowych badań z wykorzystaniem metody dzienniczka wskazują, że pokolenie Z nie preferuje promocji za pośrednictwem SMS\-ów i prezentuje raczej postawy negatywne wobec tej formy komunikacji marketingowej"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information