@misc{Walenciak_Grzegorz_Kształtowanie_2011, author={Walenciak, Grzegorz}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 158, s. 424-431}, language={pol}, abstract={W niniejszej publikacji opisano aspekty związane z budowaniem wzajemnych relacji na poziomie klient-przedsiębiorstwo. Zarządzanie relacjami z klientami należy do procesów podstawowych przedsiębiorstwa, ponieważ wiąże się zarówno z dostarczaniem produktu lub usługi do klienta, jak i ich kształtowaniem. Co jednak ważne, CRM zmienia postrzeganie sprzedaży z perspektywy klienta, zastępując produkt związkiem, a pojedynczą transakcję procesem.}, type={artykuł}, title={Kształtowanie wartości przedsiębiorstwa przez zarządzanie relacjami z klientami}, keywords={CRM, wartość, przedsiębiorstwo}, }