@misc{Pilipczuk_Olga_Prognozowanie_2011, author={Pilipczuk, Olga}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 187, 59-71}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Podczas realizacji procesu podejmowania decyzji, dotyczącego wyboru organizacji usługowej, klienci kierują się indywidualnymi upodobaniami, kryteriami i przyzwyczajeniami określanymi jako preferencje. Preferencje konsumentów zależą od ich zadowolenia, szczęścia lub użyteczności, które zapewnia im usługa. Jeśli przedsiębiorca wie z wyprzedzeniem, jakich kryteriów klient użyje do oceny usługi, będzie potrafił zaprojektować ofertę według tych kryteriów lub lepiej dostosować już istniejącą do przyszłych potrzeb konsumentów. Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie modelu przewidywania preferencji klienta w organizacji usługowej.}, type={artykuł}, title={Prognozowanie preferencji klientów organizacji usługowych}, keywords={prognozowanie, przedsiębiorstwo usługowe, lojalność klientów, ontologia, preferencje konsumenta}, }