@misc{Zimnak_Marek_Relacja_2010, author={Zimnak, Marek}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 131, s. 135-146}, language={pol}, abstract={Zestaw reguł zachowań komunikacyjnych osób reprezentujących organizację - obojętne, jakiego rodzaju - w kontakcie z przedstawicielem mediów jest w naszej literaturze stosunkowo słabo opisany. Nie bardzo także wiadomo, z jakich pozycji metodologicznych taki zestaw reguł miałby większe prawo do poprawności i akuratności. Zarówno podejście normatywne, jak i opisowe będzie miało swoje słabości. Niniejszy tekst spróbuje je ominąć, a prawo do przypuszczenia o możliwym sukcesie tej próby daje autorowi zarówno praktyczne wieloletnie doświadczenie zbierane po obu stronach sytuacji komunikacyjnej dziennikarz - rzecznik, jak i kilkuletnie już doświadczenia w przekuwaniu tej praktyki na rozmaite formy edukacyjne dla rzeczników.}, type={artykuł}, title={Relacja rzecznik-media w zarządzaniu kryzysowym}, keywords={rzecznik, relacje z mediami, kodeks etyki, news, nformacja prasowa}, }