@misc{Sołoducho-Pelc_Letycja_Strategia_2010, author={Sołoducho-Pelc, Letycja}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116, s. 398-406}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Celem referatu była analiza i ocena innowacyjnej strategii firmy Red Bull. Przedsiębiorstwo zawdzięcza swój sukces realizacji strategii, której podstawę stanowią innowacyjne, odważne pomysły biznesowe oraz nietypowy marketing. Firma zbudowała swoją pozycję lidera rynku napojów energetycznych, opierając się na jednym produkcie i stanowi interesujący przykład realizacji strategii niszy rynkowej w wymiarze globalnym.}, type={artykuł}, title={Strategia sukcesu Red Bulla}, keywords={strategia, czynniki sukcesu, przewaga konkurencyjna, wizerunek, reputacja, marka}, }