@misc{Zymonik_Janusz_Klient_2011, author={Zymonik, Janusz}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 755-767}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={W opracowaniu scharakteryzowano dwa rodzaje oceny: ocenę zgodności i ocenę opiniodawczą. Dokonano systematyki oceny opiniodawczej oraz wyspecyfikowano najważniejsze jej modele, które pod postacią różnych konkursów i programów promocyjnych stosowane były w Polsce w ciągu ostatniego dwudziestolecia. Omówiono bardziej szczegółowo 7 przykładowych modeli oceny opiniodawczej wyrobów i systemów zarządzania. Zidentyfikowano różnice, jakie występują w regulaminach tych modeli odnośnie do podejścia do klienta i sposobu zbierania opinii klienta na temat obiektu będącego przedmiotem oceny.}, type={artykuł}, title={Klient w modelach oceny opiniodawczej}, keywords={ocena, jakość, model}, }