@misc{Głuszek_Ewa_Relacje_2009, author={Głuszek, Ewa}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 49, s. 585-594}, language={pol}, abstract={Przeanalizowano zestaw czynników, które budują reputację firmy w otoczeniu i wskazano te z nich, które są dostępne dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W pierwszej kolejności przedstawiono relację między pojęciami wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa, a następnie wymieniono czynniki kształtujące reputację przedsiębiorstwa według różnych autorów. W zakończeniu podkreślono relacje z pracownikami, jako podstawowy czynniki budujący reputację dla tego rodzaju firm. (fragment tekstu)}, type={artykuł}, title={Relacje z pracownikami jako podstawowy czynnik budujący reputację w MŚP}, }